2020. január 31., péntek

honismereti körön

honismereti kör

hogy miért írok olykor honvédelmit helyette, nem tudom, pedig úttörőavatáskor is lenyeltem azt , hogy ha kell életemmel is megvédem hazámat... (mert az életem olyan könnyen nem adom)

most minden hónapban egy csütörtökön van ilyen, be is fizettem a félévi tagdijam, (miután egyszer kétszer írtam a híradóba, évkönybe...)meglepődésemre itt volt egy oszt társam Szegedről is, s nem is mint vendég hanem mint tag , ő is, meg még egy oszt társam.. ez igazán jó arány

átnéztük a tavalyi eseményeinket, jó sok lett (nem voltam mindegyiken)

majd biztos nyoma lesz az évkönyvben , mert láttam sok képet rólam  is...8és ugyebár fotómániás vagyok)

idén nem megyünk kirándulni külföldre sajnos, pedig  a csúcs Szabadka volt tavaly

de lesz egy pesti út a Nemzeti Múzeumba, meg  Dorozsmára vagy Csongrádra

a foglalkozás végén megnéztük (én már harmadszorra az Aba.-Novák kiállítást, most az igazgatónő vezetésével, bár ő  hangsúlyozta hogy nem művészettörténész, de épp most olvassa a festő naplóját, és  nagyon érdekes dolgokat tudtunk meg róla



mondjuk, hogy Mussolini vásárolt tőle s ez rangot jelentett, meg hányszor festette le Horthyt---- ezeket nem olyan szívesen hallgattam róla, mint a többit...

(pl hogy hedonista volt, ez a pipája is ezt igazolja..:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése