2021. december 21., kedd

végtelen tudat

 p. t.   addig ajánlgatta, hogy a végén megrendeltette velem a Végtelen tudat c könyvet, amit - most látom - a Szemmelweisz kiadó jelentette meg, hollandból forditva.



egy orvos azaz kardiológus írta hát, és a megközelitése is orvosi, nekem meg elég nehezemre esik azaz a szememnek a bolhabetűk miatt

tulajdonképpen a már jól ismert HKÉ-kről ir, mélyrehatóan

rájöttem, hogy (szerinte) életveszély is válthat ki HKÉ-t, no és arra, hogy egyérteműen ezem volt anno a tanári szoba összehúzott székein pontosabban FÖLÖTTE. csak én nem vártam meg. hogy a plafonig emelkedjek v uram bocsá1 AZON IS TÚL NETÁN.

A TESTELHGYÁS UTÁN RÁJÖTTEM, HOGY

vissza kell jönnöm, s feltápászkodtam

de a változások, amik ezután történtek megtörténtek (és történnek.....) ugyanazok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése