2021. december 17., péntek

hamis spencer

 

majdnem nem néztem meg a filmet

nekem ez a Spencer név nem mondott semmi, ha Diana lett volna, az igen



de most épp a Spencer vagyis a lánykori vezetékneve volt a lényeg, oda kivánkozott vissza, s a régi saját családjához...(apja - szimbolikusan - madárijesztőnek használt zakóját rendbehozatva és viselve?!)

(ahogy én egyszer álmomban a tanári táblán láttam (Turiné helyett( a néhai( Gonda nevem) láttam... a Gonda elveszett a valóságban is, mint neki a Spencer)...

megnéztem az előzetest, többször is, és fölöttébb idegesitett a szinésznő mindig egyforma révült, féloldalas, szenvelgő arckifejezése...ami nem is Dianáé, hanem az övé, a filmben valamit árnyalódott ez, de nem sokat...



nem hiszem, hogy Diana ilyen enervált, egzaltált , kezelhetetlen lett volna...

a filmet csak úgy tudom elfogadni mint egy rossz mesét...

miknek voltak jó pillanatai is, de az egészet, úgy ahogy van, nem!

persze idők múltán, tán máris, ki emlékszik a valóságra, ki tudja a valóságot...? Senki.

azt hiszem önmagában szabad csak nézni ezt a filmet is,

(node igy garázdálkodni valaki emlékével, szabad-e?)


dec 7

2 megjegyzés:

  1. Faragó Imréné
    Sajnos mindent szabad!Etikátlanul , erkölcstelenül , itt már semmi sem számìt!

    VálaszTörlés
  2. BáronKatalin Tényleg Ilyen India
    A lehető legrosszabb színész(nő) választás volt
    szegény Diána ha látná

    VálaszTörlés