2021. december 22., szerda

HÉTKÖZNAPOK, ÜNNEPEK 2009 DEC 22

 

még nincs itt a karácsony,  de már úton útfélen  (szószerint) , fenyőfákat illetve feldiszített fákat azaz karácsonyfákat látunk

hol marad akkor a titok, a gyerekek előtti  eltitkolás, az egyszeri - bár évről évre ismétlődő - "csoda" tartogatása  az adott, ünnepi időre... egyáltalán mikor kezdődik az ünnep? és meddig tartanaka a hétkoznapok...?

mindenki boldog ünnepeket kiván mostanában...

az egyik blogon láttam ezt a bejegyzést: "boldog hétköznapokat!"

üdvözöltem (az ötletet):)

de én tulajdonképpen azt szeretem, amikor együtt van a kettő...

(de nem -csak- külsőségekben)

........

már december 17-én a Trafo kávéházban az irodalmi, kritikai beszélgetésen  ("imPulzus") ott az ünnepi hangulat (is):



lányom épp a karácsonyfa elé ültették(?):





havas fenyő előttünk, dec. 19-re




kisvárosunk kivilágitott  nagy karácsonyfája dec.22-én (ma)






aliz2. :: 2009. dec. 22. 21:10 :: 9 komment







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése