2021. december 29., szerda

FOTOFOTOFOTO 2011 DEC 29

 

A napokban felvettük a kapcsolatot skypon kanadai unokanővéremmel. Hát azt is mondhatnáM majdnem, hogy vendégségben voltam nála... láttam még a virágait is, gyönyörűeket! én meg hirtelenjében körülnéztem itt az íróasztalom fölötti könyvespolcomon, ami tele van fotókkal, és megláttam rajta egy fotót , amin a fia (akkor még karonülő, most komoly diplomata) és én, a kis gimnazista "unokanagynéni" vagyunk láthatók, anno 1958. augusztus 22 a hódmezővásárhelyi nyári szünetben, ahol szokásos nyaraimat töltöttem


,,,,,






és egy másikon kicsi később az anyukáink, az öccsükkel, nagybátyánkkal, a pesti utcán...

megmutattam neki... most meg beszkenneltem...

minél régebbi egy fotó annál többet jelent nekem is...


(egyébként karácsonyra is fotókkal kapcsolatos könyveket kaptam ajándékba: egy Mai Manó albumot, és Susan Sontag esszéit a fényképezésről, én meg pár nappal előbb leptem meg magam André Kertész fotográfiákkal, sőt Bacher Iván könyve is -ami ugyancsak találó meglepetés (Megyek Budára - ahova végül is nem megy, mert olyan jól érzi magát Újlipótvárosban, amiről szól a könyv - fotómellékleteket is tartalmaz, ami teljes értékű a szöveggel…


(Ha egyszer lesz egy könyvem, azt hiszem én is tele fogom rakni fotókkal is... mint ahogy ezt a blogot is...:)

Most is.)

(Egyébként azt olvastam az előbb az Elixirben , hogy hasznos sőt fájdalomcsillapitó szeretteink fotóit nézegetni! Kísérleti igazolást nyert!)


aliz2. :: 2011. dec. 29. 23:07 :: 6 komment :: Címkék: fotokapcsolatokkonyvrokonokunnep






3 megjegyzés:

  1. Én is nézegettem karácsonykor a szeretteimről képeket. Főleg az anyuról készülteket. Nem volt fájdalomcsillapító, inkább sírásra ösztönző.Nálam ez így alakult.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy időben rengeteg fotót csináltam anyámról, ő volt a "modellem"...bár nem szerette, de tűrte :) Szép volt... és fotogén... Én nagyon szivesen nézegetem ...jó, hogy vannak...

      Törlés
  2. Domokos László
    valóban fájdalomcsillapító hatása va,tanú vagyok rá.
    Válasz6 é.
    Gonda Julia
    én körülvagyok véve velük:)
    Válasz6 é.
    Domokos László
    érzem a jelenlétüket
    Válasz6 é.
    Gonda Julia
    én (is) kevésbé érzem egyedül magam "köztük" 🙂

    VálaszTörlés