2021. december 31., péntek

ÉGŐ(K) 2011 DEC 30

 

tegnap kicsaptam az egész lakásban a biztosítékot egyetlen kattintással, az 5 égős csillárból egyszerre 2 égett ki, nagy csattanással. a Sparban nem találtam tegnap belevaló égőt. Ma 4 után, a Megyeház u végén levő egyetlen szakboltba karikáztam értük. Csakhogy, bár 3 kerékpár is állomásozott a bolt előtt, és még bőven nem is volt  fél öt se, az ajtó előtt már le volt lakatolva a rács, mögötte látom a nyitvatartást, dec. 30-án is 17 óra, addig még lenne 40 perc vásárlásra, de sötét is van bent az üzlethelyiségben, csak legbelül, egy külön szobában fény, egy asztal, és borosüvegek.... hiába is kopogok. hivom a tudakozót is, de adott cim és név alatt nincs telefon az adatbázisuk szerint. kopogok a másik utcabeli , borozásukhoz közelebbeső ablakon, hiába, mikor visszaérek, valaki az ajtó előtt telefonál. őket hivja. hozzájuk jött, nem vásárolni, hanem "vendégségbe" mondom, mondja nekik, hogy hozzanak ki egyúttal nekem két égőt is....de nem is értem, hogy vannak zárva, ha hivatalosan nem, mondja, mint nálunk az iskolában az utolsó napokon.... mikor nincs tanitás....percek múlva kijön a házigazda, egy mellékajtón, kicsit akadozik a nyelve, de hoz nekem égőt... mennyit fizetek- kérdem, azt mondja: semmit, az év utolsó napja van, és amúgy is ezer éve ismer, boldog új évet kiván.... mondja a bortól akadozó nyelven....

hiába erősködtem, el kellett fogadjam, és még el is szégyelltem magam, hogy miért is zavartam meg a mulatozásban... (hivatalos nyitvatartás idején)

most megint jó világos van, az 5 égő égővel...

és sötét hirek az ellenzéki és nemzetközi közvéleményt semmibevevő önfejű, önhatalmú (önveszejtő?)parlamenti törvénykezésről. ez is égő...

ez egy ilyen ország

 


aliz2. :: 2011. dec. 30. 23:20 :: 5 komment :: Címkék: eset



1 megjegyzés:

  1. Vicei Károly
    Mindenekelőtt ki kell deríteni a zárlat okát. A biztosítékcsere csak tüneti kezelés.
    Jó napot kívánok magunknak.

    Gonda Julia
    az mindig megszünteti a bajt, de lötyögött az égő a foglalatban valószinűleg (érintkezési hiba)

    Jutka Joó
    Vigyem holnapra ezeket? Úgyis megyek vásárolni a Penny -be

    Jutka Joó

    Gonda Julia
    kösz nem, már meg van beszélve félig.meddig a boltossal:) (holnap még patikás napom van amúgy is)

    VálaszTörlés