2021. december 26., vasárnap

UTITÁRSAK 2010 DEC 26

 

mig azt hittem, hogy teljesen egyedül fogok december 24-én délután felutazni Pestre , hogy ne legyek egyedül karácsonykor - úgy hozta a sors, a véletlen, hogy végig "társaságban", folyamatos és jó beszélgetésben töltöttem...

mint menet közben kiderült, majdnem kortársak vagyunk, és ugyanoda jártunk egyetemre , némileg ugyanazt stafétát váltva, de közös tanárismerősökkel  -   és élethelyzetekkel...

a legvégén be is mutatkoztunk, mikor már szinte  mindent tudtunk egymásról...

-s azzal, hogy reméljük, még találkozunk,

bár nem sok esély rá, de mégis...

visszafelé, kifelé és hazafelé menve az ünnepből, egy lányzó huppant a szemközti székre, aki végig fülhallgatóval a fülében  telefonálgatott vagy zenét hallgatott - semmi hajlandóságot nem mutatott volna , hogy szóba elegyedjen velem, sőt ahogy kivettem az akaratlanul is "le"hallgatott beszélgetéseiböl, a saját anyjával se nagyon volt informativ, - barátnővel annál inkább- szegény s feltehetően aggodalamaskodó anyjának csak kimért válaszokat adott, "nem vagyok szomorkás" csak nem szeretek utazni, de leteszlek " (leletette is--- micsoda szó ez!), a barátnővel persze jóval hosszabban és élénkebben,  anyukát is kissé kibeszélve, rá panaszkodva- fecserészett...

hát igy van ez

a vonat mindenféle titkok tudója és kifecsegője... és jellemek elárulója (irók mekkája lehet)

de ezt már régebben is megirták  (csak akkor még a fennhangon lefolytatott -s illetéktelen füleknek kitett- mobilbeszélgetéseket nem soroltuk közéjük)

Az én bejegyzésem talán érdekesebb lenne, ha továbbfecsegném, mimindent tudtam meg, de nem teszem. (Én diszkrét vagyok.)


aliz2. :: 2010. dec. 26. 23:05 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: kapcsolatokutazas


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése