2021. december 19., vasárnap

decemberi mjak

 MJAKon alig voltunk, csak lézengtünk

(a homlokom látszik csak az alvégen:




megint sokmindenről volt  szó, aktualitások... nem irodalom...

de a végén fel is olvastunk

egyetlen, iróiskolát végzett társunk felolvasott két (szerinte rövid, de valójában nem) kisprózát

egyet a receptekben szokásosan emlitetrt "szokásos" bögrét járta körül (berzenkedve a szó miatt)

no meg egy -szerinte is - "durvát"...


én meg , mivel Mikulás volt épp, egy régi mikulástörténetem, meg egy újabb, bár még őszi versem, a kérdéssel, kell e a végén az avarba hulló  levelek után rám vonatkoztatott 3 sor, vezetőnk szerint már az előtte levő se kellett volna. aztán úgy döntöttem felcserélem.. s ez lett belőle: 

 hatalmas ősz borul rám

nem sajnálom a leveleket

mik elsárgulva lehullanak

az avarba -

már ott a helyük

s a téli pihenő után

úgyis hajt helyettük

ezer zöldellő másik -

Az élet él -

mit számít

mi hirdeti

ki hirdeti?!

de közben tél lett...

kerekedett egy vita a mikulástörténetem után, valaki valami olyat asszociált bele, amiről szó sem volt

az "iró" ir, nem tehet a visszhangról...


2 megjegyzés:

  1. Hogyan találsz rá a programokra? Van valamilyen műsorfüzeted?

    VálaszTörlés
  2. ez pl minden hónap első hétfőjén van, tag vagyok...a többi programra kapok meghivót, de a fb-on is rátalálok (múzeum, ktár, hagymaház stb)

    VálaszTörlés