2021. december 21., kedd

ÁVE MÁRIA 2010 DEC 21

 

megálltam az utcán, a biciklimet tolva, majd közelebb is mentem a gyönyörű dallam forrásához, ma nem a Koronában ebédeltem, de a kitett hangszórójuk odacsalt, a csodálatos dallal: Ave Mária , (Schuberttől) még együtt is dúdoltam (ha nem is olyan zengő-csengő hangon (bár nem Maria Callast hallottam az utcán, mint most itt majd)de ugyanaz a hangnem... együtt rezonált...)...az ámenig...

tulajdonképpen a karácsony (a születéssel) az anyák ünnepe is kell(ene) hogy legyen

és itt néhány régi karácsony(után)i pillanatkép az én anyukámról a kislányommal: 





1986. december 27-én a képeket persze én csináltam, mint "utód" és "boldog ős" (azaz anyja annak az akkor kétéves kislánynak , aki a nagyanyjával játszik, aki ritkán volt ilyen boldog, mint mikor örülhetett az unokájának...)

1999-ben pedig, az iskolai rajzszakkörön -munkamegosztással- lányomra jut




Mária megfestése

a Városháza galériájában   felállitandó Betlehemnek:


s még 2002-t is ez fogadja, 2001 december 14-én lányom "Csillagok és villanykörték" c. képzőművészeti kiállítása megnyitóján is épp:


  és itt lányom a dédanyja fényképével (költözés közben, mert "vele" is költöztünk):



ő  (Bárány) Mária, (bár mindenki "Mariská"-nak hivta -  anyukám és két nagynéném és két nagybátyám édesanyja:



"Ave Mária... Üdvöz légy Mária"...    Máriák...


aliz2. :: 2010. dec. 21. 22:01 :: 2 komment 
Kategóriák: 
ünnepfotózene :: Címkék: anyuemlekesetfotokiskolakiallitaslanyomrajzunnepzene

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése