2021. december 27., hétfő

FÉNYEK 2011 DEC 27

 

fényeket gyújtogattunk, karácsonyfán, chanukián... a sötétségben....

hátha lesz valami "látszata"?  csak maradjon belőlük, ünnepek után is. A karácsony elmúlt, ma már a Chanuka is...

tegnap a Nyugati téren a 7. "fényforrást" gyújtottuk meg (ott voltam, egyszer végre... nagyobbszabásúnak hittem, mig csak tévéből láttam több száz km-re...de jó volt most nekem is énekelni a Moaj zurt... bár a Szól a kakas már... mikor virrad már-t 

induló vonatomhoz menvén, a Nyugati pályaudvar küszöbén hallottam, hátranézve, a már villlamosban ülő lányom és vőm integető látványával... ma, a 8. nap , a 8. "gyertya" meggyújtása a gyerekeké lesz ott... bennük reménykedek…

meg hát hosszabbodnak a nappalok, rövidülnek az éjszakák, mint minden évben ilyentájt, a természet rendje szerint

de a fényeket nekünk is gyújtani kell, nem csak kint, bent, legbelül is!!!






 


aliz2. :: 2011. dec. 27. 9:29 :: még nincsenek kommentek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése