2021. december 21., kedd

MACSKAKÖVEK 2012 DEC 21

 



ülök az idők macskakövén

valójában a biciklim tetején

azaz inkább az időtlenségben

ahol nincs semmiféle macskakő

se Savaria se Aquincum

se a 20 évem  se a 70.

2012.december 21-én

ami persze hogy nem a világvége

legfeljebb egy új etap kezdete

ami nálam már 20 éve elkezdődött

de most itt ülök a Semmiben

közben már egy kávéházban

ristrettóm kavargatva

de inkább az Örökkévalóságban

és tudom NINCS idő

ahol nincs "ott" se "itt"

de érzem hogy vagyok

és voltam

és leszek

nem "itt" és nem "ott"

de mindig - valahogy

és nem sehol

inkább: mindenütt





aliz2. :: 2012. dec. 21. 22:07 :: még nincsenek kommentek

1 megjegyzés:

  1. Tomi Ladanyi
    Mennek en is oda, de a 'mindenutt' az nekem 'seholt' jelent.
    10 é.
    Gonda Julia
    hááát spirituálisan szinte mindegy, én is csak némileg módositottam az inkább-bal,de tényleg: inkább...!!! egyébként meg mégcsak "menni" se kell "oda", mert eleve, mindig is ottz (is) vagyunk..🙂
    10 é.
    Gonda Julia
    az eredeti cim is ez: INKÁBB

    VálaszTörlés