2021. december 16., csütörtök

PANASZBLOG 2007 DEC 16

 

hát mindenesetre a migrénes, görcsös fejfájásom nagyrészt elmúlt (azért nagyrészt, mert néha visszajön, de ez azelőtt is így volt - ez már megszokott.) a rekedtségem viszont mélyről jövő köhögéssé fajult, amellett hogy  az is megmaradt,  kicsit a hátam is fáj, azt hiszem olyan ez már, mint a megfázás szövődménye, megfázás nélkül(?), mert az nem is jött ki rajtam igazán, bár bujkált már egy hete is ...szóval ne szépítgessük a dolgot: ez biza influenza lehet; s holnap -lányom ösztökélésére is - mégis csak elmegyek orvoshoz antibiotikumért, mert a mitralis prollapszusom miatt, - amivel ugyancsak nem törődöm, nem ellenőriztetem, de állítólag, fenyegetőleg mondta nekem egy cardiológus vagy 20 éve már - inkább dupla adag kell a billentyűk korokozóktól óvására, mint semmi...a szívvel meg ne kukoricázzunk, mert abból egy van, és fontos...- ezt meg már én mondom

nem akarom "panaszblog"gá lefokozni a blogom, de

lányom már este visszamegy (kénytelen) Szegedre, méghozzá vonattal, nem kockáztathatja a holnapi vizsgáját a sztrájk miatt. Útlezárások várhatók, meg lehet, hogy a hó is már akadály. (bár ilyenkor az a kisebb, mert az elolvad, ez a sztrájkhangulat viszont már nehezebben - attól is függ , hogy döntenek a jómeleg parlamentben, míg kint fagyoskodnak az utakon.)De hoppá-hoppá! Hova akarok én holnap menni?! Orvoshoz? Dehiszen az orvosok is sztrájkolnak! pont a több-biztosítási rendszer a főtéma. De így aztán hamar meg is oldódhat az egészség-, akarom mondani: betegségügy....

megyek kúrálni magam (magam): forró (mézes) teát inni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése