2021. november 19., péntek

péntek 13,14 menza

 tekintettel az idő előrehaladtára (mindjárt 2.meg hétvége is) EGÉSZ meglepődtem, hogy tele voltak a tálak mindenféle étellel...nem csak a menzai rész...de nekem mégis az tetszett volna leginkább: a kedvenc paradicsomos húsgomvóc (volt ui még egy csomó, meg főtt krumpli is hozzá)

azt kértem (volna), ha nem ripakodik rám a lehúzott maszkjában a kisasszony, hogy azt nem adhatja, csak jegyre..értsem főleg a kollegistknak (hát kiváncsi vagyok hány van közülük mg itt és nem rohant haza anyukája konyhájába) csodálkozva mondom, hogy hogy ennyi más étel van még , máskor ilyenkor már nem szokott...csak a hivatalos menzai

lakonikus válasza:

Az akkor volt, ez meg most van

 s mivel tovább is ontani akarta bölcsességét , leállitottam, ilyen válaszokra nincs szükségem...

azért jól megrakta a tányérom a kért rakott krumplival, de szerencsére már némán,,,,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése