2021. november 22., hétfő

NETTIME 2007 NOV 22

 Túl sok időt töltök a számítógép előtt... a neten De ez így nagyon sommásan hangzik, és mechanikusan, egyoldalúan, mert hogy mi mindent csinálok én itt? levelezek - emailon tartom a kapcsolatot földrajzilag távollévő rokonaimmal, régi barátokkal ugyanezt a célt szolgálja belföldi határok közt az msn, lányommal így beszélgetünk, ha ráér, és épp gépnél van (ez nem kerül külön pénzbe), időnként pesti unokatestvéremmel is így cserélünk információkat, itt olvasom el a híreket, a sajtót, a legkülönbözőbb lapok online változatain (lányom cikkeit is - időnként még megjelenés előtt) bármi kérdésem felmerül, a google keresőben, vagy egyebütt többnyire rátalálok valami válaszra, blogirásról, commentelésről, fórumokról most nem beszélek...(pedig ez utóbbi se semmi...) minden technológia - ez a digitális is - olyan , ahogy használjuk, tehát lehet értékes és értéktelen is, kárbevesző - a rászánt idő. én azért igyekszem hasznosan, néha még igazi irodalmat is itt olvasok, ha úgy adódik, meg egy-egy tévéműsornak, előadásnak itt nézek utána - ha lecsúsztam róla (meg írok is, a wordon - végre lecserélhettem az írógépem) itt minden megvan! csak az idő(m) kevés. (ez a bejegyzés egy teljes negyed órámat vette el - a 24-ből!)

(a legnagyobb problémám, hogy takarítani nem lehet - számítógépen!)


aliz2. :: 2007. nov. 22. 22:12 :: 4 komment ::

Címkék: ido, internet, szamitogep

1 megjegyzés:

  1. רחל קורנפלד
    Mindezeken felül én a számláimat is az interneten egyenlítem ki, a vásárlásaim zömét is itt bonyolítom, gyógyszert és szakorvosi beutalót is a hálón keresztül igénylek... de a mosogatás funkciót a mai napig nem találtam meg. 🙂

    Gonda Julia
    én se a takaritást sőt a többi házi munkát se

    רחל קורנפלד
    Azzal vigasztalom magam, hogy nem árt az a kis testmozgás.

    Gonda Julia
    kell is, felállni, a géptől,mozogni ,...

    רחל קורנפלד
    Mozgásra nekem ott a kert, ahol mindig van tennivaló.

    Gonda Julia
    az remek, s ott mindig jó a levegő és a természet szépsége

    רחל קורנפלד
    Most különösen, mert napközben 20 fok körüli a hőmérséklet és se megfagyni, se megsülni nem kell.


    Gonda Julia
    igen, irigykedve látom izraeli ismerősök fotóin --- (bár most itt sincs hideg)
    Válasz6 é.


    Klára Ódor
    Akár én is írhattam volna...🙂

    VálaszTörlés