2021. november 18., csütörtök

(PATRON)KISZÁRADÁS 2010 NOV 18

 

nyomtatnom kellett volna

egyetlen oldalnyi hivatalos írást

végig is ment annak rendje és módja szerint a papíron a nyomtató, a hang, amit adott, szakaszosan, olyan volt, mint bármikor, csakhogy a papir teljesen üresen csúszott ki a henger alól. semmi nem látszott rajta, mintha nem is ment volna végig a nyomtató hengeren. Pedig a kijelző majdnem jóval több mint 50 %-ban mutatta a még elhasználatlan fekete festéket. Mégis. Egy párszor még végigfuttattam a papirt, hiába; sehol semmi...

jól sejtettem. egyszerűen kiszáradt a festék a patronból

új patront vettem, és tökéletesen működött...

a kiszáradt, elhasználatlant pedig kidobtam, mert már semmire se jó.. ha nyomtatni nem.

azt mondták a boltban, ahol vettem az új patront, hogy valószínű régen nyomtathattam (valóban!), és ezért száradt ki (vagy be) a festék, és hogy a jövőben elkerüljek hasonló esetet, hetente legalább egyszer nyomtassak valamit, bármit - elkerülendő a be-illetve kiszáradást...

igen, azt hiszem, ha nincs is rá szükség, a működés érdekében (amikor újra lehet szükség...)  tréningben kell maradni, gyakorolni kell. használni...

nehogy kiszáradjon a patron... idő és felhasználás előtt

(hát még ha nem is lehet helyette újat venni a boltban...)


aliz2. :: 2010. nov. 18. 0:12 :: 2 komment :: Címkék: elmelkedesepizodeset





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése