2021. november 20., szombat

A HETEDIK NAPON 2008 NOV 20

 

2008. nov. 2o.

a hetedik napon...

"Hat napon át dolgozzál, és végezd el minden munkádat, a hetedik nap azonban szombat az Örökkévalónak, a te Istenednek; ne végezz semmi munkát...azért áldotta meg az Örökkévaló a szombat napját, és megszentelte azt."
(2Móz.20,9-11)

"Este volt és reggel volt.
A hatodik napon elkészült az ég és a föld és minden seregük. Ezért a hetedik napra Isten befejezte művét, és minden végzett munkától megpihent a hetedik napon, aztután megáldotta a hetedik napot, és megszentelte, mert ezen pihent meg a dolgok megalkotása után, amelyeknek működését megindította (...)

Áldott vagy Te Örökkévaló Isten, ki megszenteled a szombatot !"

SABBATH SALOM!


aliz2. :: 2008. nov. 22. 14:11 :: még nincsenek kommentek
Kategóriák:
ünnep :: Címkék: unnep





3 megjegyzés:

  1. Én sem terveztem mára semmit. Kint süt a Nap, és én bentről élvezem. Olvasom a blogokat, megebédeltem, iszom a délutáni kávém.
    Csak néha kell egy kicsit sírnom, hogy egyedül vagyok.

    VálaszTörlés