2021. november 25., csütörtök

KITÖRT 2012 NOV 24


.2012. nov. 24.

kitört rajtam a nátha... harmadik (negyedik?) hete vacakolok, de most úgy tűnik, eddig nem is voltam igazán beteg, viszont most már lehet reményem, hogy ezután már csak jobb lehet. nomeg úgy tűnik, aminek ki kell jönni, annak ki kell jönni. Végül is ma folyt először az orrom, mondjuk jócskábban a kelleténél, épp pár perccel azelőtt támadt rám, hogy Sparból jövet az utcán váratlanul összefutottam a reiki mesteremmel, ő sokkal jobban nézett ki, mint legutóbb, jót beszélgettünk, mélyenszántón, és azt hiszem fején találta a szöget, hogy ez a nátha vagy mi, akkor most egy jó kis megtisztulás lehet... (a sírás is milyen jól tud esni, nem kell azt se visszafojtani), azt hiszem nagyon beavatkoztam mesterségesen a folyamatokba, azért is húzódott így, húzódik így el... nem akartam én beteg lenni, de kétszer annyi időbe telik így, legalább, míg lezajlik ez a "dolog", amiről eddig nem is volt egyértelmű, hogy mi, inkább csak a torkom rendetlenkedett... és egész biztos, hogy megálljra, pihenőre volt s még van szükségem! most némileg kényszerítve is vagyok rá (de azért délután még elmentem a könyvtárba a Macskássy Izolda kiállításmegnyitóra (üdítő volt, ja, amúgy vörösbor is volt, amit megkóstoltam, hátha jó a megfázásra(?) szóval most tényleg kutyául vagyok, fejem fáj (lufiszerűen), és nehéz, a végtagjaim is, és megállás nélkül folyik az orrom... azt hiszem tényleg visszakoznom kell, holnap ki se mozdulok..., és még beljebb, magamba vonulok. ("ki bántott meg ,"- sejlett fel e testi betegség esetleges lelki oka... de nem fogok törődni ezentúl senkifia bántásával ... így döntöttem - nem csinálok én problémát abból, ha valakinek problémája van velem, az úgyis az ő problémája, azért bánt... - és inkább elnézem , nem veszek tudomást róla, "leszek könyörületes"... hát miért is ne? vagy ha hiába minden, kilépek egy olyan szituációból, azaz kerülöm, ami számomra ennyire káros... tulajdonképpen most is ennek a főpróbája zajlik. Csak meg kell erősödnöm, minden szempontból!)


aliz2. :: 2012. nov. 24. 23:05 :



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése