2021. november 24., szerda

Leipnikker Peti kitüntetése

 Lantos (eredetileg Lepnikker) Péter rangos kitüntetést vehetett át rangos helyen


szept 27-én Brit Birodalmi Érdemrendet kapott



a Westminsteri Apátságban , a királynő jelenlétében,

 a holokauszt oktatásáért és tudatositásáért 

(könyve erről  ismert Sinek és sorsok cimmel (a magyar forditás) (angolul: Paralell lines)- én is beszámoltam róla...sőt párhuzamainkról is....)



nos, jut eszembe: Lantos Péter dr , amikor még a makói gimiben Leipnikker Peti volt  és a szegedi állomáson rostokoltunk tengelytörés miatt, Szigetvár felé,  és én elaludtam a kofferemen , ő meg (a nagy negyedikes én meg kis elsős)  tréfából citromot csöpögtetett félig nyitott számba...a z egész kiránduló iskola rajtam röhögött ... (a holokausztról akkoriban még nem beszéltünk)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése