2021. november 17., szerda

AZ ELNEMVESZETT NOTESZ 2012 nov 16

 

AZ ELNEMVESZETT NOTESZ

....2012. nov. 16.

folyton noteszokba irkálok, mindenfélét, mindig van nálam-velem egy aktuális (hamar be is telik, mert hamar teleírom, mindenfélével...hát még ha pici is... tegnap egy-két óráig azt hittem, hogy elhagytam valahol, de aztán meglett de addig végiggondoltam, ha valaki megtalálja és netán elolvassa, mi olyat találhat benne, aminek nem örülnék (persze lányom finoman megnyugtatott, hogy attól nem kell tartani, hogy az én krikszkrakszjaimat,... bárki is...(?) (pedig milyen szépen írtam valaha, apró, gyöngybetűkkel -de azt viszont most én nem tudnám elolvasni se...)

aztán mikor meg lett a kis notesz, kíváncsian végiglapozgattam más szemével... feleslegesen aggódtam...

de azért jó, hogy meglett

de mi lesz ezzel a rengeteg notesszel, ha már én nem leszek (meg)? nem kéne annyit firkálnom...


aliz2. :: 2012. nov. 16. 23:15 ::

4 komment





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése