2021. november 30., kedd

elfújta a szél...

 nyugodtan elfújta s fújhatja...

már kiváncsi voltam erre az évtizedekig tiltott de legalább is rosszallott filmre

de nem is értem miért volt oly sokáig indexen

most csak azértis megnéztem a mádiaklikken az éj leple alatt


a vetités egy szöveggel kezdődik, ha jól láttam, szinte elnézést kér a filmben található rasszizmusért: aminek én nyomát se láttam később ,VANNAK UGYAN FEKETE SZEREPLŐK, DE kölcsönös szeretet veszi körbe őket (vagy épp ezért vádolták, mert ez irreális?)


a történet nyakatekert, felesleges katasztrófákkal tűzdelt, manipulált. Bosszantó. (Node ezen is túl vagyok)


e két szinészért néztem végig, (különösen Éeslie Howaedért) de én nekik se adtam volna Oscart/

de úgy látom minden Oscart bezsebeltek (10-t)

lehet hogy bennem a hiba?! (mentségemre legyen mondva a dijosztáskor, 1940-ben még meg se születtem, változhatott azóta a közizlés (is) (?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése