2021. augusztus 28., szombat

természetfotók kiállítása

 elmentem a könyvtárba egy természetfotó kiállitásra hogy mozduljak, mozogjak már, éljek némi társadalmi életet

de bevallom, nagyon nem érdekelt

szép képek madarakról, akiket sose látok, csak hallok :)

még nyitás előtt megnéztem őket, de megvártam megnyitót , mit egy fotós tartott, de bevallom, semmi számottevőt nem hallhattunk tőle ... hamar véget vetett a zenének



s látom a képeken, utána ő is fotózott, hát hiába . kinek mi a "kenyere" ...

bár - meg kell mondani - láttam egy nagyon szép szürke cicát, aki többnek is látszott (mellette egy fekete kicsit, azt mondták a gyereke volt, de elszökött... milyen kár)

egész fiatal (recepciós) a fotós... biztos fog csinálni még szebb, érdekesebb képeket is! (amik engem is jobban lekötnek)...remálem, két szempontból is!















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése