2021. augusztus 23., hétfő

Mária ciklus

 a megnyitó másnapján fedeztem fel magamnak a "projectet", teljes neve "Igazgyöngyök " útja, egy turisztikai útvonal, főleg vallási jellegú, templomokkal...

ez itt némileg kivétel, és nem is értem, hogy kerülhet egy "portékatár" mellé, mindenesetre a csend szigete ez a "szalon"...(jó, hogy nem a zsúfolt nyitáskor mentem)

13 Sonkodi Rita festmény fogad a falakon sorban , 13 darab, úgy ahogy azt Rilke megirta Mária ciklusában... (mits kikutattam csak 2015ben adtak ki Magyarországon)

ámulok





néhány (kedvencí) kép:


Mária születése



Krisztus születése


Mária halála




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek! Imakönyvekben őriznek ilyeneket a katolikus hívek. Mint festmények is csodálatosak!

    VálaszTörlés
  2. Nagyobb mint egy szentkep!@es univerzslisabb.kedvenc festőm művei..tsnultam is nàla! (Iskolatarsam lanya egyebkent)

    VálaszTörlés
  3. Csak ámulok, olyan szépek a képek. Kifogytak a szavak. Nem ismertem Sonkodi Ritát, csak általad, most már utána nézek a neten.

    VálaszTörlés