2021. augusztus 27., péntek

HOGY (NEM) VIGYÁZUNK MAGUNKRA? 2008

 

hogy vagy? - jobban, mint ahogy kinézek -szoktam mondani újabban a sztereotip kérdésre

(miért is jutott most eszembe Örkény?!)

ma is... jól voltam én, csak épp fáradtnak-álmosnak éreztem magam (korábban kellett kelni Szeged-i intéznivaló miatt, bár így is elkéstünk) és kicsit vonszoltam magam, és kissé szédelegtem is...

különösen a napon volt kellemetlen, és hiába akartunk árnyékot keresni, lányom fején találta a szöget, déli órákban mindkét oldala az utcának napfényverte, sőt még azzal is fején találta a szöget, hogy megkérdezte vajon eleget ittam-e ma?,

hááát kiderült, hogy reggel csak megkóstoltam a neki adott gyümölcslét, mert azt mondta, mikor már kiitta a 3 dl.nyi pohárból, hogy most mintha más lenne az íze... ebédhez meg, a Coop-ban, nem akartam a papirpoharas colát kérni, mint ő, de szerinte az se volt most jó), aztán elfeledkeztem róla... még jó , hogy épp egy kis ABC mellett haladtunk el... ahol vehettem egy kisüveg colát, hogy legalább fel is ébredjek kicsit, folyadékpótlás mellett - de most is álmos vagyok, ezért is nem mentem el este a gitárfesztivál  záró estjére a Korona dísztermébe, s pedig ezért  siettem még koradélután haza Szegedről. De mégcsak az hiányzott volna, hogy elaludjak az andalító gitárzenére, s ráadásul lányom se bökdöshetett volna oldalba: anyunealudj - Szegedről.

a buszban hazafelé észrevettem, hogy a párhuzamos ülésen egy férfi papirzsebkendővel törölgeti izzadt tar fejét, és elég furán, nehezen, sóhajtozva veszi a levegőt, az ölébe fektetett diplomatatáskán meg egy készenléti nylonzacskó feküdt... szerencsére nem került rá sor, de lefelé szállva már nekem is hányingerem lett, a látványtól... ő még fönt maradt, remélem, nem lett igazán rosszul, de azért, ha ismertem volna, mondtam volna neki, hogy oldja ki a szoros nadrágsziját, meg nyissa fel a feje fölötti légkondi nyílásokat, próbáljon mélyeket lélegezni, sőt esetleg egy cocculinét is adtam volna neki

alapvető módon nem tudunk vigyázni...  sajátmagunkra - 

aliz2. :: 2008. aug. 27. 20:31 :: 3 komment :: Címkék: egeszseg



3 megjegyzés:

  1. . évi:
    2008. 08. 27. 22:51
    Többen is mesélték ma,hogy felétek igen csak meleg volt...tessék vigyázni magára:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondat:
      2008. 08. 28. 16:13
      vizet kell inni, asszonyom, vizet. a világért sem kólát, folyadékpótlásnak.

      Törlés
    2. aliz2.:
      2008. 08. 28. 18:02
      a cola coffein-je (is) kellett (kávétól eltiltás kijátszására:) (amúgy lányom ásványvizet ajánlott, valóban.
      :)

      Törlés