2021. augusztus 26., csütörtök

EXTRÉM SZÁMOK 2011

 

mikor már úgy éreztem délelőtt, hogy kezdek "elalélni" a hőségtől, s csinálni kéne valamit (hideg zuhanyt pl) - de előbb megmértem a vérnyomásom, hát azt hittem, hogy a szememmel van baj (van azzal is), és hiányosan látom a kimért értéket, vagy a vérnyomásmérő kijelzője sikkasztott el pár számjegyet: mert hogy ezt mutatta: 94/57/ ... 


de aztán elhittem, s legalább tudtam, hogy az alacsony vérnyomástól szédeleghetek, és feljogositottam magam egy nescafeivásra; fel is ment tőle egészen 101/64-ig... a szobahőmérő közben elindult 33 fokról a 34 



felé, miközben olvastam, hogy ha kint 34-36 fok van, akkor bent 26-28 lenne az ideális. Node mennyi lehet kint? lehet, hogy kevesebb, mint bent? és  legalább ott mozog is a levegő... nosza, 4 felé rá is szántam magam, hogy fehér blúzban, nadrágban, papucsban, (akár egy valahai tipp-topp egészségügyi dolgozó) meg még szalmakalapban, napszemüvegben, napvédő tejjel bekent karokkal, kilépjek az augusztusi 3. fokú hőségriadóba... Hát nem volt kevésbé meleg kint, mint bent... az utcai hőmérő meg megint egy olyan számot mutatott, ami szokatlan volt, még nem láttam ezen a helyen, csak 3-sal kezdődőt, de most a 4-essel kezdődött. 41fok! nem semmi... és holnap még több lesz(?!) ...csak ne találkozzanak a vérnyomásom és hőmérséklet számai, nagyon elkezdtek közeliteni egymáshoz...





aliz2. :: 2011. aug. 25. 0:49 :: 10 komment 
Kategóriák: 
hétköznap :: Címkék: idojarasnyar



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése