2021. augusztus 28., szombat

RÉGI CSIBÉSZEK... 2007

 

...nem ismernek engem meg"?.... mondja a nóta,

 de a régi tanítványok igen, perszehogy...

Tegnap kettővel is összefutottam, -tunk,

ui. az egyikkel a lányom, Szegeden. Érdeklődött is tőle, hogy hogy van anyukád, lányom mondta, hogy jól, sokat olvas és sokat ír újabban, mire ő: mindig is ezt kellett volna csinálnia. Ez szó szerint nagyon egybevágott tudós  egyetemi tanárrá lett régi egyetemi csoporttársam mondatával, mikor évtizedek után újra beszéltünk. Ő is azzal jött, hogy ő azt hitte, hogy én írni fogok, mert azzal kellett volna foglalkoznom - most is meggyőződése... De azért, ha egy volt tanítvány mondja ugyanezt?! Úgyis folytatható a mondat, hogy inkább írnom kellett volna, mint tanítani..... (?)

...jó, hogy a másik régi tanítvány viszont épp azt emlegette föl nekem, hogy mikor felvételizett a főiskolán, egy olyan bonyolult többszörösen összetett mondatot kapott elemzésre, hogy mikor mégis hibátlanul megoldotta, meg is kérdezték tőle, hogy ki tanította, s mikor mondta, elismerően  bólogattak... Meg kért, hogy - ugye nem nevetem ki , de - tanítanám-e 30 év után -újra - oroszra!.....   Hm....

 

 

 aliz2. :: 2007. aug. 28. 21:30 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: epizodiraskapcsolatok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése