2021. augusztus 31., kedd

KÖZÜGYEK ? 2008

 

egy kicsit túlszemélyessé vált a blogom, mint ahogy a napjaim is, mostanában...

nem hallgattam-néztem híreket,

TEGNAP KEZDTEM VOLNA EZT "PÓTOLNI"

AZTÁN RÁJÖTTEM, HOGY OLYAN NAGYON SEMMIRŐL SE MARADTAM LE

AMI FONTOS, AZ KÜLÖN ODAFIGYELÉS NÉLKÜL IS, BESZIVÁRGOTT A MAGÁNVILÁGOMBA

a csupa nagybetű véletlen átkapcsolás volt (vagy ki tudja?)

valójában épp arról lenne szó(m), hogy olyan jelentéktelen és érdektelen minden a "nagyvilágban"

annyira semmitmondóak a híradások, dejavu érzésem van, ha hallgatom-nézem a híreket, mintha már minden megtörtént volna, nem is egyszer

dejavu avagy mókuskerék?

nem is nagyon halad előre ... semmi...

így aztán nem is csoda...



aliz2.
 :: 2008. aug. 31. 17:31 :: 3 komment :: Címkék: hetkoznapokhirek

1 megjegyzés:

  1. . Csefimi:
    2008. 09. 02. 12:48
    Nem nagy ügy... Társaságunk felszámolás alatt. Tagjai olyan mélységeket jártak be, ahol az emberi morál nem működött. Kirekesztettek, "beetettek" bennününket, elszedték javainkat. Lelkünket ért erózió mélysége beláthatatlan. Vannak akik belehaltak, vannak akik gyógyíthatatlan betegek... Közügy? Ugyan, (vagy ki tudja?)
    Történt már ilyen a közös Ég alatt, de nem lettünk egy közösség emiatt! Reménységeinkre ráfér az áldás...

    2. gofri:
    2008. 09. 03. 9:23
    Eltűntél... vagy nem?
    Baj van?

    3. aliz2.:
    2008. 09. 03. 9:47
    Pestre "tűntem":)
    de már itthon vagyok, és irtam is, Pestről :)
    (kösz, hogy aggódsz...)

    VálaszTörlés