2021. augusztus 27., péntek

Szabó Balázs és Bandája

 hát bevallom, utána kellett néznem, hogy ki(k) ez(ek)... hogy eldöntsem kimozduljak-e otthonról aug 21-én (20-n nem tettem!)



és akkor megtaláltam ezt:





ami ismerős is volt, persze, ... (a zene is ...Radnóti Bájolójára - de a zene külön elbájoló)

egyből eldönöttem, hogy ott a helyem a főtéren a koncerten

kaptam is helyet szélén egy első sorban, látni igy se sokat láttam de mit hallottam!... varázs volt

volt irodalmi vonatkozás Pilinszky és más Radnőtik (a ráadás utoljára, mit magammal vihettem pl

lélek vagyok, élni szeretnék...)


de a saját dalomszövege is irodalmi volt: (a zene , a hangszerelés meg bravuros - igazi örömzene, nekünk is)

egy kis szövegtöredéket le is firkantottam:

Most nem azért nézek a napba,

hanem csak azért, hogy más is kutassa, most nem azért szállok a fénynek, hanem magamért, hogy tudjam, hogy élek.

(Ikarosz)



mottóm is lehetne!

miért is irok?

magamért , hogy tudjam, hogy élek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése