2021. augusztus 27., péntek

ELŐRE ENGEDNEK 2010

 

ki érti ezt? vannak napok (általában), amikor mindenki nekem jön, kitérni sincs időm, se erőm, se reflexem elég gyors, máris elsodornak, anélkül, hogy észrevenné(ne)k, néha , ilyenkor az az érzésem, mintha nem is lennék, azaz átlátszó, láthatatlan, csakis igy érthető mindez, ha egyáltalán...

de ma?

ma mindenki előreengedett! kinosan udvariasan, rám nézve, barátságosan, mosolyogva, előzékenyen, kedvesen, tisztelettel...

először a hátsó kijárónkon, a kapunál, aki szembejött, amikor a biciklimet toltam, még vissza is lépett, és kitámasztotta a kaput, aztán a posta csapóajtójánál, később a Sparban a pénztár előtti sorban, kétszer is, ketten is...

nem is értem

meg is néztem magam otthon az előszobatükörban jó alaposan két ilyen készséges előreengedés közt

ugyan mi van rajtam ilyen udvariasságot és tiszteletet kiváltó, ami eddig nem volt?

de nem találtam semmit: mondjuk semmi ziláltság sem volt rajtam észlelhető, hajam, ruhám rendezett, sőt a vonásaim is.. nyugalmat árasztók, hm... ha nem magamat látnám, azt mondanám bizalomkeltő, szimpatikus...

lehet, hogy amikor nem igy van, nem is mások  jönnek nekem, hanem én megyek neki másoknak?!


aliz2. :: 2010. aug. 26. 1:17 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: 
hétköznap :: Címkék: elmelkedesepizodkapcsolatok



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése