2021. augusztus 21., szombat

bojkott?

 bojkottáltam az ünnepet... (?)

a 9-es ünnepségre el se akartam menni, de az mint láttam a szgépemen, a diszteremben volt,diszvendégekkel...tárgytalan is lett volna

tapsoltam a szgép előtt viszont régi tanitványomnak (osztályom jeles tanulójának )Döme Martinak, a Maros táncegyüttes 40 éve művészeit vezetőjének...



a többit átfutottam-átugrottam

aztán egész délután  fél 8 ig aludtam

előtte el is vágódtam, lányom festményeinek atlaszában... fájt a lábam

azt hittem a fél 9es tüzijátékra esetleg kimegyek de nem volt kedvem, közben a bpesti közvetitése közben (azt se birtam nézni) hallom a durrogásokat itt, kiderült, elnéztem , fél 10kor volt a mi tüztijátékunk 

a délutáni hangversenyt meg néptáncokat talán pótolni tudom, ha nem, az se baj, mindig egyforma..

(már nekem minden az )

...

bár ami országosan ment , az a giccses , izléstelen, bombasztikus felvonulás szörnyú reminiszcenciákat keltett bennem! Ne legyen igazam... de anélkül is borzasztó !


ja, megnéztem még a dijátadásokat is a parlamentben

aligismertek kapták , nők tényleg alig (Dávid Katalinnak örültem, sajnos a fia vehette csak át)

Mécs Károly második Kossuth diját nem értem (2012.ben kapta az elsőt,,,, az indoklás nem a közelmúlt ténykedéseire utalt, Harsányi azt hittem már megkapta...

 Egyetlen régi iró Szakonyi kapott valami keresztet, ő is már nehezen járva vehette át...

(rossz nyelvek szerint előre megkérdik, hogy hajlandók.-e átvenni,  ha kapnak dijat  a kiszemeltek - hát igy érteni vélem)

---

volt valami erőltetett, haláltáncszerű érzésem is ebben az idei ünneplésben (bár csak képernyőről...)...

két zárlat közti tombolás.... (az a rémes operettrevű közvetités is! kivéve Bagó dalát)


11 megjegyzés:

  1. Én megnéztem a budapesti tüzijátékot. Többet vártam tőle. Nagy volt a beharangozása. De olyan volt mint máskor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem olyan volt! nem hallottod a szövegét?!!

      Törlés
    2. Máskor is volt szöveg, én úgy emlékszem.

      Törlés
  2. Remélem, hogy nem fáj a lábad

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fáj, amúgy is, de azt hiszem nem az eséstől, mert nem ott, most a csipőm felé)

      Törlés
  3. Én, a nagyon jó kilátás ellenére, szintén bojkottáltam a tüzijátékot. Régen sokszor fényképeztem is, de tulajdonképp olyan egyforma mind. Még reggel egy Gripen a frászt hozta rám, nem beszélve a decibelekről, olyan volt, mintha pont a házunkra akarna zuhanni. Egyébként, meg nem is voltam túl jó kedvemben, és nekem is az a véleményem, hogy egy borzasztó giccsparádé volt az egész.
    A 4. hullámnak jót tett a nagy tömeg. Állítólag nagyon sokan voltak.

    VálaszTörlés
  4. Tamás Gábor
    ..és tényleg, mindig ugyanaz, ugyanazok...)) egyre kevésbé érdekel engem is 🙁 tűzijáték pláne felesleges pénzpocsékolás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      az előbb néztem meg képernyőről 🙂

      Törlés
  5. Éva Barócziné Jantos
    A budapesti ünneplésnek csak az összefoglalóját láttam, de az is untig elég volt... Szent István bizonyára forgott a sírjában ennyi ízléstelen, méltatlan, vásári giccs láttán... Elgondolkoztam, hogy valakik ezt a förmedvényt kitalálták, sőt volt aki ezt engedélyezte is... Sőt vélhetően lesznek, akik ezért komoly jutalmakat is fognak kapni... Igen, többen éreznek áthallást 1937 nyaráról...

    VálaszTörlés