2021. augusztus 27., péntek

semmittevés



Többen irják, hogy az írás vágya nagyobb náluk, mint témájuk.

Én forditva vagyok.

De most az egyszer nem!

Itt ülök a cuki teraszán egyes-egyedül, a kávém már megittam, előttem a noteszem. (van még pár üres lap benne, kb 2 hónap után), és csak úgy irni akartam, de nincs nagyon  mit...)

Jó ez a csendes semmittevés.

Csak egy bagoly huhog, távolból. Az idő nyárvégi, már őszies a szellő.

És nincs is fagyi.  (Igaz, csak azért , mert elromlott a gépjük, de nem mintha ezzel akarták volna bejelenteni a szezon végét)

Ki kéne menni a Marosra. Van padka is,. Ilyenkor szoktam pánikba esni az eltűnt nyár nyomában...

De lusta vagyok (ez talán jobban hangzik, mint hogy fáradt, bár nálam ez a kettő mintha egybe is esne)




Ücsörgök még egy kicsit. Pihenek. Élvezem az "életet" (az irás igája nélkül) (de lám, mégis csak irtam...)

aug 23

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése