2020. március 26., csütörtök

"Szóval tanárnő, innen indult a Tamás"....

végre feltették a nyári beszélgetést Timivel, amit nem tudtam meghallgatni eredetiben (legfeljebb csak látni, most nem mondom el miért)... éjszaka fedeztem fel, nagyon élveztem, majd még megnézem, s akkor visszatérhetek rá (ha nem tiltanak le róla :)

hanem ma délelőtt meg észrevettem a Szalma Tomival való beszélgetést,

amiben én is érintve voltam:)





mesél a Tomi...közben vagy háromnegyed óra mlva  előkotor egy átlátszó dossziét

"most , hogy költözünk, előkerült egy érdekesség...az én első szinpadi szerepemnek egy forgatókönyve, 1974-ből. Az volt a cime, hogy "Jaj, szeressetek szilajon!", ez volt az én első szerepem az életben....amit nagyon szivesen megmutatok... igen, bizony, bizony

(Közben Tomi feláll,s idejön hozzám s dossziéval a kezében, s elém tartja, zavaromban azt mondom, hogy nekem is megvan..:), de nem is akarja vsszaadni , ki se adja a kezéből, viszi vissza, úgy látom ereklye.......lesz majd benne még valami...! egy emléktérgy 76-ból Latinovits sirjáról))




Tehát a Gonda tanárnő készitette ezt a műsort,  nagyon érdekes és nagyon szép , akkoriban a Szabad ötletek jegyzékével nagyon csinján kellett bánni, és nagyon bátor, bátor dolog volt egyáltalán belefogni ebbe...én igazából nagyon kevésre emlékszem az egészből, arra emlékszem, hogy egyszer ott álltam és elvágódtam, mert kamasz voltam, és órákig próbáltunk, és ott álltam, szorgalmasan, s egyszer csak elhanyatlottam...


én azt hiszem, hogy nagyon jónak kellett lenni,mert a Bácskai Miska bácsi, ez volt ez a pillanat,mikor elkezdett beszélni apámékkal,hogy nekem ezzel a dologgal  foglalkozni kellene, s igazából itt kezdődött az, hogy harmadikban "átszerződtem" a Szentesi Horváth Mihály Gimnáziumba

szóval ez egy nagyon szép emlék...


"Szóval, tanárnő, innen indult a Tamás!"  (szól rám Varga Márta a riporter:)








lásd  44' --
ja, különben ezt már egyszer frissiben , még augusztusban, megirtam::) https://aliz-napok.blogspot.com/2019/08/szalma-tomi-es-forgatokonyvem.html

de ez itt most a teljes való...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése