2020. március 24., kedd

nevetséges hahaha

komolyan mondom rég nevettem kacagtam annyi mint most ebben a szorult helyzetben

szerintem amig van humorunk, nem veszhetünk el

és úgy látszik van

vannak oldalak amik direkt a nevettetésre specializálódtak,pedig minden postjuk ebből az adott szorult helyzetből indul ki

és mégis, vagy annál inkább...

mert mindennek van visszája és azon olyan jó nevetni

adott estben leginkább magunkon..

nomeg másokon

kinunkban

most egy kis nevetési szünetet tartok....

mert jóbul is megért a sok(k)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon egyetértek, és örülök, hogy az internet jóvoltából tényleg vannak, lehetnek önfeledt, vidám perceink.

    VálaszTörlés
  2. Vicei Károly
    Rendben van. Nem baj. Jó nap. Indulok a boltba. Ha vége lesz a járványnak.
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    akkor még ne siess annyira, ráérsz 🙂
    Válasz2 é.
    Júlia Jusztina Pásty
    Remélem ma már hoznak neked ebédet!
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    jó, hogy irod , rendelem én is
    Válasz2 é.
    Vicei Károly
    Júlia Jusztina Pásty, kíváncsi vagyok...
    Válasz2 é.
    Vicei Károly
    Most telefonáltak a szociálisból, hogy HOLNAP fogok ebédet kapni. Azt válaszoltam, hogy péntek óta megszoktam a holnapra szóló ígéretet.
    Válasz2 é.
    Júlia Jusztina Pásty
    Ó szegény, kénytelen leszel valamit főzni, ha van alapanyag
    Válasz2 é.
    Vicei Károly
    Júlia Jusztina Pásty, szerencsére - mint már mondám - bátyám pacalt ígért mára. Várom telefonhívást
    Válasz2 é.
    Júlia Jusztina Pásty
    Jó étvágyat a pacalhoz!
    Válasz2 é.
    Vicei Károly
    Júlia Jusztina Pásty, köh

    VálaszTörlés