2020. március 30., hétfő

álomtöredékben is - "hajtóvadász öregekre" témájára - eszkaláció 31

egy nő (szemben lakik velünk egy kis lakásban (korábban is volt ott valaki más) egy panziószerű helyen , magyaráz sok mindent, hevesen ...

végül ja, hogy a tartozását akarja törleszteni, mert 60 év fölött a lépcsőhasználatért fizetni kell (60 forintokat) nem akarom elhinni, csodálkozom,  vajon miért, tán mert  jobban rongáljuk a lépcsőt azzal hogy nehezebbem járunk rajta, később mutat egy csomó bélyeget is, ami ellenértéke ennek
(én meg számolok magamban hogy 60 éves korom óta, 17 év alatt mennyi pénzt blicceltem el)

...

no ezen a lépcsőadón egy csöppet sem csodálkozom, egyáltalán nem abszurd elem álmomban, amennyit cikiznek mostanában bennünket, öregeket, logikus...


9 megjegyzés:

  1. J.J. Érthetetlen az öregekkel szembeni megnyilvánulás. Ezeknek az embereknek nincsenek szülei, nem voltak nagy szülei. Nincs családjuk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nem is gondolkodnak ((nemhogy éreznének)! - de ez a lépcsőadó !  

      Törlés
  2. A.SZ. Ne hagyd magad. 95 éves svájci néni meggyógyult. Nem szaporodó és munka robotok vagyunk hanem lelkek. És senkinek semmilyen jogcímen nem lehet mérlegelni,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ki hagyja magát , én ugyan nem, csak látok dolgokat, a lépcsőadó meg szellemes :)Beteg meg h.I. nem vagyok, remélem nem is leszek..

      Törlés
    2. A.SZ nem leszel, erre nagy tétben fogadnék :)

      Törlés
    3. remélem, azért ne kiabáljuk el, mert ha elkapom , nem biztos hogy 95 éves svájci néni leszek :)

      Törlés
    4. A.SZ. nem szoktam ész nélkül fogadni :)

      Törlés
    5. P.G. Igen en is hallottam egy oreg bacsirol aki felgyogyult. Jo lenne ha tudnank micsoda csoaszert hasznaltak?

      Törlés
    6. A.SZ. antibiotikumot és a magyar malária elleni gyógyszert kapta a 444 szerint ami nem kamu oldal bár nem is fideszes

      Törlés