2020. március 29., vasárnap

ki kéne menni.... eszkaláció 27

ki kéne menni....

már járni is elfelejtek , csak botladozni tudok
nem vagyok benne biztos, hogy helyes ez az eljárás, ez az elzárkózás.... a virusok szempontjából is, csak elnyújtjuk vele időben a járványt... valószinű abból a gyakorlati megfontolásból, mert nem lenne elegendő az egészségi ellátás )attól tartok igy se )(ez pont olyan  minta tanács, hogy csak betegek hordjanak maszkot, mert nincs elegendő!)

elszigetel a négy fal! és visszahúz a tohonyaság

ma ebéd után visszafeküdtem és fél öt volt, mire újra felébredtem, álmosan

nem vigasz hogy ez valójában csak fél 4 lett volna

a netem is elfogyott... (nem csoda), most lassan, tud azért vacakolni valamit....

4-ig zárlat, nem baj, csak az adt-t sajnálom, hogy aztán már csak 12 napom marad rá...s hátra vannak a Jellinekek, minimum... még a családfából....őket feldolgozni nem lesz csekélység főleg mert német nyelven vannak a források...

a dokumentumokat szerencsére nézegethetem... rendszerezni is tudom a ? a kézirataimat verseket, kiszálazni az apaverseket, emlékverseket, haikukat esetleg... meg az apámról irt 700 oldalt...húzni

fogalmam sincs meddig tart ez a.......

el se tudom képzelni a végét

12 megjegyzés:

  1. L.M. egy eü séta, távolságot tartva mindenkitől, vagy egy kis biciklizés szerintem nem árt és nincs tiltva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is, csak már annyira leszoktam tőle, hogy ezért se fog menni :)

      Törlés
  2. F.E:Tegnap délelőtt voltam a töltésen sétálni. Elmentem majdnem a gépgyárig. Összesen 4 emberrel találkoztam. 1 futott, 1 biciklizett, meg 1 pár sétált. Nagyon jól esett a friss levegő, meg a mozgás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, már irtad és el is olvastam...ugyanezt
      csakhogy nekem a töltésig is el kell jutni, én messzebb lakom

      Törlés
    2. P.G: Milyen hosszu az ut a toltesig?
      Menjel ki, en ma mar kerteskedtem

      Törlés
  3. K.F: Pontosan az a fontos, hogy el legyen nyújtva, ne egyszerre kelljen 4000 lélegeztető gép, és 20000 kórházi férőhely.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értem, én is ezt mondom, csak nem részleteztem

      Törlés
  4. A.SZ. Sétálni, a szabályokat betartva, nem csak szabad, hanem nagyon jót tesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább a kukáig muszáj is :)

      Törlés
    2. A.SZ.
      Anna Szelényi
      De Júlia kedves, miért nem mész egy kicsit messzebbre is? Jön a jó idő, kell egy kis mozgás, ha távolabbról is de embereket látni, netán óvatosan, távolsággal szóba is állni, kiülni a napsütötte padra, megnézni milyen most a Maros, milyen virágok nyíltak....🌞

      Törlés