2020. március 28., szombat

boldog voltam.. -eszkaláció 26

Istenem, hogy én milyen boldog voltam, még pár hete is (csak nem vettem észre)

akárhova ELMEHETTEM, na nem gyalog, de biciklivel, élvezhettem egy utcai padra , vagy parkban leülve, ha süt a nap,  vásárolhattam kedvemre a bolti polcok között szabadon mászkálva, böngészgetve, járhattam különböző kultúrprogramokra, kiállitásokra, szinházba, moziba, ha erőt vettem magamon, még Szegedre  is rándulhattam, sőt, Pestre is pár napokra, az unokám láthattam, életnagyságban, megölelhettem,.....enni tudtam étteremben, válogatva közülük, kirándulhattam a Marosra ,könyvtárba, múzeumba mehettem, rajzkörre rajzolni, irodalmi körre irodalomról, kultúráról fecsegni, vagy csak úgy beülni a szép könyvtárba olvasgatni, egy cukiba is egy kévéra és vagy oroszkrémtortaszeletre....


boldog idők!

hogy nem vettem észre?

8 megjegyzés:

  1. Zs.B. Karantén.....tudjuk,hogy vége lesz...talàn...volt olyan karantén,melynek más lett a vége....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, mire célzol, vagy tán nem AKAROM tudni.... :(

      Törlés
    2. Zs.B. Nem folytatom tovább a dialógust...

      Törlés
    3. rájöttem az első szó leirsa után,s azért kanyarintottam nem AKAROMra!!!!!

      Törlés
    4. Tomi Ladanyi
      Ez mind semmi ahhoz a sok mindenhez kepest amin a vilag meg a mi eletunk folyaman ment es megy at.

      Törlés
  2. Gonda Julia
    Márta Bálint Levetted a kommenteket?! 🙁
    Válasz2 é.Módosítva
    Márta Bálint
    Csak a sajátomat,mert nem hergelni akartalak,hanem támogatni,de nyilván félreérthető voltam.
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    nem voltál félreérthető, tetszett amiket irtál, én csak tisztázni akartam, hogy én se unatkozom 🙂
    Válasz2 é.Módosítva
    Gonda Julia
    (a sajátjaiddal az enyémek is mentek, mert összefügg, de az nem számit..a blogomba át szoktam irni a kommenteket,csak monogrammal, s igy vettem észre, hogy nincs mit...)
    Válasz2 é.
    Márta Bálint
    Gonda Julia Nem is feltételeztem,hogy unatkozol,inkább azt éreztem,hogy el vagy kettyenve,s azt írtam meg,hogy én mivel tudok átlendülni,ha "világvége"hangulatom van.
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    nálam egyrészt hullámzik, másrészt az irásaim nem mutatják a valós helyzetet, mindig egy fokkal lejjebb vannak mint én (jókedvemben ritkán irok 🙂
    Válasz2 é.
    Márta Bálint
    Pedig rászokhatnál,mostanában túl sok az aggodalom,szorongás. Már a fb-n is csak azokat olvasom el,amiről úgy sejtem,hogy derűsebb.És egyre ritkábban jövök,mert a sok butaság dühít,a rossz hírek meg frusztrálnak. Jó éjt,megyek a konyhát rendbetenni.
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    engem akkor ne olvass, mert időbe és energiába telhet a negativumaim mgött meglátni a pozitivat, pedig MINDIG MEGVAN (a végkicsengésben) Az igazság az , hogy nem szeretek hazudni,,,,se leplezni....,
    Válasz2 é.


    Gonda Julia
    egyébként ebben a posztban is csupa "boldogságról" irtam 🙂

    VálaszTörlés