2020. március 20., péntek

eszkaláció 18

mára "csak" 10-zel ugrott a lista: 85-re,bár már beharangozták a tömeges előfordulásokat....

de most látom csak, hogy 7en gyógyultak, hurrá!!!!!

azt hittem, hogy egy hétre legalább elegendő lesz az utolsó bevásárlásom, de 2-3 nap alatt szinte elfogyott minden, csak két konzervem maradt:meg egy kis kenyér, ananászlé...nameg persze kávé,  most kezdődik a koplalás:) (a fogyókúra)

bár a házban (végre) egy kedves házaspár felajánlotta, hogy szivesen segit az időseknek... de nem szeretném terhelni őket (egyelőre)


 
amig lehet egy intézményt terhelek, nekik az a dolguk: fel is hivtam az ENIt

de persze  csak hétfőre vállalták, hogy hoznak a boltból (Tip-top) ezt-azt a legszükségesebbet, előbb eljönnek a pénzért,s majd aztán...jó lesz hétfőn is (ha megérem)., mert csupa tartós árú....

lehet hgy hozatok ebédet az étteremből...már ma

ma is süt a Nap, ma is csak ablakból nézem(?)

bár lányom szerint is kimehetnék a ház elé, sétálni, de nincs kedvem

olyan jó egy kicsit elhagyni magam...:)




4 megjegyzés:

  1. J.J.P. Levegőre kell menni, mert a vírusok nem a levegőben röpködnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is, már az ablakban napoztam, de emberekkel nem akarok találkozni, itt is trécselnek az ablak alatt:)

      Törlés
  2. N.Á. Nagy Ágnes
    Itt esténként teljes a néptelenség. Akkor szoktam a kutyával sétálni. Ezért még ő is hálás, engem pedig jó , azaz pozitív érzelmekkel tölt el. Mint a friss levegő, no és a jószágim öröme.

    VálaszTörlés