2020. március 25., szerda

aki keres az (mást) talál

drága unokám már régóta kéri, hogy keressem meg azt az egyetlen legot, amit anyukájának vettem kiskorában. s mintha mostanra (hiába, már ők is hossz napok óta karanténban, tán fogyóban a játékai?) elfogyott volna a tülrelme?,este kérte, hogy keressem már meg, s ha megvan még akkor hivjam fel... a ma reggeli telefonba mikor még ágyban voltam, félálomban, csak annyit mondott mama, én meg hogy még nem találtam meg, erre egy csatakiáltásszerű hangot hallatott s aztán semmi....anyja közvetitése szerint (gondolom, sértődötten) eltávolodott.(remélem, megbékült azóta...)

nekiálltam hát pakolni a szekrény alja előtt ahol reményeim szerint lehet a kis játék (La paradiso, nyári nyaralás, tehát még nem aktuális, tegnap havazott)

nade előtte van egy pár dolog

pl egy zacskóban festő rajzoló eszközök, és no lám: egy kis akvarell levelezőlapokból álló füzetke, lányom két benne rekedt rajzával:

ime















nem legojáték , de szép

(keresek tovább, ja marokkót, meg dominot már találtam,
de azzal nem lehet távjátszani, persze a legoval se....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése