2020. március 7., szombat

a virusok koronája

felfordult a világ egy virustól

szabályozzák a közlekedést, a kijárást, mindent

ha ez a virus csak egy kis influenzaszerűség lenne, nem csinálnának ekkora felhajtást, hogy karhatalommal zárnak karanténba embereket, akik még az orvosokat se látogathatják előtte személyesen, azokat védendő

nem értem, miért gondolok arra, hogy valami súlyosabbat an blok elhallgatnak, vagy tl spilázzk ezt az egsz járványt

ha csak az aggastyánokra veszélyes, s akiknek egyéb krónikus bajuk is van

nem értem

de katasztrofális a helyzet szerintem, máris.... s hova fut ki

remélem, lecseng mielőbb,mint minden járvány...

8 megjegyzés:

  1. B. É. Minden ország komolyan veszi a járványt - csak nálunk van bagatellizàlva ! Határellenőrzés nélkül utazik boldog- boldogtalan “a Schengeni övezetben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nem, szerintem túlzás ami folyik, mindenütt ha csak nincs valami a mélyben , amiről nem tudunk

      Törlés
    2. B.É.Remélem mielőbb kiderül amit elhallgatnak

      Törlés
    3. Remélem, nincs mit...(?)

      Törlés
    4. H.Á. Semmit nem hallgatnak el. Nincs egyelore vedooltas csak megelozesi lehetosegek. Panikra semmi ok de a tomegtol ovakodni kell es a higienere meg a szokottnal is fokozottanban ugyelni. A csecsemok es a kiskoruak mortalitasa igen alacsony. A veszelyeztetettebb korosztaly az idesebbeké, de elofordult mar halaleset a harmincas korosztalybol is.

      Törlés
    5. persze hogy nincs, sosincs, mire lenne , mutálódik a virus, senki se várja el, hogy legyen, arra már nincs is idő, nekem egyáltalán nincs pánikom (hacsak nem mások pánikjától vagyok kiborulva épp!) Örülök hogy a gyerekek nincsenek veszélyben, magamat meg nem féltem, már :) Amit a 30as korosztsályról irtál meglep és aggaszt viszont! :(

      Törlés
    6. H.M.M.A lanyom hosz-pisz angliaban es meg a betegeket sem latogathatjak csak telefonon kerdezik ki es csak ha ugy megoldas nincs mehetnek hazhoz (igaz ezek mind rakos utolso stadiumban vannak mar az otthonukban)A koronavirus miatt

      Törlés
    7. igen, hospisesek fokozottan veszélyeztetettek! ill. az ápolóik,DE Itt se mehet személyesen SENKI orvoshoz kronavirusgyanuval, csak telefonálhat!!!!!

      Törlés