2020. március 26., csütörtök

sztrájk eszkaláció 23

ma sztrájkolok

már igy is indult a napom, lányom azt hiszem  10 után hivott, de még félálomban voltam, kérdezte mikor feküdtem le, s mondtam nem később a szokásosnál, hiába, hivjon majd délután, még tisztességesen beszélni se tudtam...

úgyhogy nem hivtam a futárt se az étteremből, székelykáposztához nem volt túl nagy kedvem (vetekszik vele a babkonzervem, még azt se nyitottam ki )

Az eninek se telefonáltam még, van kajám), de lassan gyógyszer is kéne (?)

már az operativ bizottságot se nagyon hallgatom (nézni már rég nem) unom hogy mindig ugyanazt mondják, eltekintve a növekvő számoktól

nem is tudom, azért elvagyok

kutatok tovább, a bővebb családom (ide nem terjed ki a sztrájkom :)

ükanyám növérének az unokájánál tartok épp, A 2. Békeffi, aki szinész, konferansz, kabarista, meg iró ,volt, meg antifasiszta meg minden, meg nagyon érdekesen alakulgatott az élete,,,erről van az ADTn 250x20 tehát 5000' cikkely (nem viccelek! most a 14-nél tartok, róla könyvet kéne irni, kalandregényt  (bér kétrészes film volt róla a tévében 94-ben? Szembe a Lánchid oroszlájával.. meg ő maga is megirta a történetét...
de ez az élet tényleg kész regény volt...nem tudom, hogy tudom majd egyetlen posztba süriteni

közben 90 éves szülinapját ünneplő unokabátyám is (elküldte a buli filmjét) örül a családbővülésnek, bár ő igazán nem panaszkodhat 3 lányától tizenvalahány gyönyörű unokával ....el kéne neki küldeni az anyagot, csak előbb angolra forditani..) ...(70 év alatt rengeteget változott a nyelv mondja s milyen igaz!)

dörömbölnek a fejem fölött, erről lemondanék, d e vannak emberek akik képtelenek csendben élni

unokámnak bevallottam hogy nincs még meg a legoja de két képet találtam , amit anyukája rajzolt nézze meg, felraktam

hova? kérdi

hát az inernetre, tudod, hogy ott élek most

a telefonban élsz?

nem, csak a számitógép képernyőjén .  válaszoltam

(az agyamra kezd menni ez a karantén, úgy látszik)

mihelyt kisüt a nap kimegyek a ház elé legalább

most a neten kivül ez a (szükülő)világom:


még ezt a galambot is megirigyeltem




március 25



4 megjegyzés:

  1. V.K. A cellából én is bámultam a szabadon röpködő madarakat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. V.K. majdnem. Úgy is meg lehet élni.
      Az én egykori, szabadkai cellám mindig zárt ajtaján belül nem volt kilincs. Nyolc hónapon át ki se léphettem a 2x4 méteres helyiségből. Szóval némiképp edzett vagyok.
      Most saját házam szobájából kimehetek az udvarra, sőth, a néptelen uccára is . Ki is szoktam menni, zsákuccám sarkáig többször megteszek 100 lépés oda-visszát. Onnan további százméternyire lakik testvérem, akitől pacalt hoztam minap.

      Törlés
    2. lehet, hogy én is kimerészkedek a ház elé :)

      Törlés