2020. március 23., hétfő

ellátmányom, - eszkaláció 21

nehezen ébredtem, többször is végül fejfájással... na mindegy (Saridonra elmúlt) ....hivnám az éttermet...folyton mással beszéltet jelez (félre tették a kagylót, vagy mi a szösz?) egyszer kicsöng, de akkor meg nem veszik fel (rossz számot hivtam?) ne megint...aztán nagynehezen fel is veszik....

közben csöng az én telefonom is, a z ENItől  szólnak, hogy mindjárt ideérnek a pénzemért ,készitsek ki 4600 Ft-t a rendelésemre (nincs apróm, az ebédekért már mind odaadtam,  közben a pénztárcám se találom, a nyugdjhoz nyúlok , az csupa 20000-ből áll, ) újra telefonál a hölgy, hogy nem tudnak bejönni, jönnék-e le, mondom nem jövök le, (karanténban vagyok) mondtam hogy hátul van a bejárat, ahol egy játszótér is, nem lát semmi játszóteret, mondom induljon csak hátra a cukinál csönget is az ajtómon beengedték a kapun, derűs, egész fiatal, gyakorlatlan  arc, nagy kesztyűvel átvételi elismervényeket dug az orrom alá, aláirom, majd jönnek az áruval...az Almási utcai boltból (jó messziről, de az a kiválasztottjuk) közben megkérdem (utálva e körülményességet) hogy hogy történik az ebédkifizetés, (ha ennyire bonyolult egy bolti), kiderül, hogy EL KELL MENNI a Tinódy utcára, a székhelyükhöz és ott befizetni, mondom, de én nem megyek sehova és az egész szolgáltatásuknak az a lényege, hogy ne kelljen kimozdulnunk, Ő nem tud semmit, ő csak egy alkalmazott (- , ja át is utalhatom, ahhoz viszont bankba kéne menni ,   csöbörből vödörbe, marad az étterem...amig van....

bár ott meg vasárnaptól nincs menűkiirás, kérdem is az éttermi alkalmazott recepcióstól, mi a helyzet, (mire végre nagynehezen felveszi a kagylót), a zödbab már elfogyott, mondja lakonikusan, szinte örülve neki, csak burgundi marha van, de hogy az mi, nem tudja megmondani, mert nem mehet be a konyhába (attól épp tudhatná, ha  érdeklődne utána elvileg, de nem hajlandó.. nézzem meg a z interneten, tanácsolja, de siettet is, rengetegen várják, ha látnám, biztos nem várná meg mig megnézem, visszahivásom felvételére meg nem nagyon van reményem, igy beleugrok ebbe a burgundiba (később látom a neten hogy valami vörösbörös ragú, jól nézek ki...) ja a vasárnapot is megkérdeztem, azt mondta fogy a személyzet.. na és kilátások a követkeő hétre vajon mik,,, smmit se értek

fogynak a lehetőségek(?)

a fertőzöttek száma meg egyre nő, mára 161

közben meghozták a boltból az ételeket, egy hatalmas dobozban, amit először fának gondoltam, de papundekli, jó nehéz volt, igy is, és hatalmas, behozta volna a kiszállitó, de be se fért volna... kicsit megemeltem magam, nade sebaj, remélem kibirom ezt is, most még kerülgetem a dobozt de majd kidobom, 4 szemeteszsacskómmal egyetemben..persze ahhoz is ki kell menni az utcára...méghozzá a nem is túl higiénikus kukához......legközelebb előre kell rendelnem a táskát is, hogy belekalkulálhassák az összegbe... (pedig megkérdeztem a nőtől hogy lesz-e táska azt mondta, igen, gondolja,hát olyan béna ..nem volt még más páciense.?).viszont mindent hoztak, csak a teafűm helyett folyékony liptonteát egy hatalmas palackban..., és Ultrasol kézfertőtlenitőt, másra gondoltam, de ez még jobb! :) átgondolom, mit rendeljek még a hét közepén, hogy hétvégére ne járjak gy mint most...(hű, de vacak is volt...)

ja , és jelentem: iszom is már a jó, az újra 3 cukros (3!) kávémat, és még akár mézet is tehetnék bele :)...de meglepően édesnek tűnik..legközelebb csak 2 cukrot teszek  :)

és még valami (halkan:) halálosan unom az operativ bizottság katonás tájékoztatását, nem beszélve a m.e.ról, aki imád egyes szám első személyben beszélni (mintha máris megkapta volna korlátlan hatalmát korlátlan időre) (de ez csak futó benyomás volt a közvetitésről, mert közben épp ételeimre koncentrálok:)

s közben megjött a futár az ebéddel, vitte máshova  is, a házban, mert a lépcsőre tett egy zacskót(!),mig az enyém átadta ,loholva...kérdeztem, sok dolguk van?, rengeteg!!! 

hát kellemes meglepi fogadott, meleg(!) krumpli, amit már napok óta nem ettem, kis szaft, nem zavar, hanem a marhahús olyan rágós , bőnyés,  mócsingos, mind a két szelet, hogy ehetetlen, a somlói mindent összemaszatolt, csokizott, azt remélem azért jó lesz (hát frissen , étteremben tálalva minden jobb...lenne :(



na ennyit az ellátásomról, megvagyok, megleszek ! :)

10 megjegyzés:

  1. ZS.M.SZ. Jó étvágyat kívánok az ebédhez! 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      kösz, mar elfelejtettem, mint irtam a hús ehetetlen volt

      Törlés
    2. ZS.M.SZ. gen olvastam. Kár. Akkor viszont egészségére Tanárnő! Ezt kellett volna írnom inkább. 🙂
      Tudtam, hogy szóvá lesz téve. 😃

      Törlés
    3. én már ilyen bakafántos vagyok, sajnos 🙂 de tényleg ott kellett hagynom, csak a krumplit ettem meg, meg a somlói felét 🙂

      Törlés
    4. ZS.M.SZ. Semmi baj! Így szeretem Tanárnőt! 🙂

      Törlés
  2. J.J. P. Nekem az ajtóig hozták az élelmiszert, kenyér, tojás, krumpli, csirkecomb, friss gyümölcs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. J.J.P. ennek a városrésznek az önkormányzati képviselője szervezi

      Törlés
    2. nade ők is boltból hozzák (én is Enitől, de rém körülményes)

      Törlés
  3. P.G. Nincs kartyad, vagy a bankbol atutalni az o szamukra

    VálaszTörlés