2020. március 10., kedd

eszkaláció

eszkalálódunk

most mondta be a rádió hogy a 60 felettiek maradjanak otthon ((akár a külföldről érkezők)

oké

van mit csinálnom itthon, home wörk

vásárolnom viszont kell, és a napra is ki fogok menni, elég néptelen a város, nem hiszem, hogy találkozok pont egy virussal, mert nem szeretném, korona ide vagy oda:)

az az érzésem, hogy nem úsznám meg, ha elkapnám, tehátt nem akarom elkapni:)

persze ez nem csak rajta múlik

azért nyugodtabb lennék, ha az egszségügyben jobban bízhatnék




1 megjegyzés:

  1. P.G: Én ma 3 boltban vásároltam, sokkal többet mint szoktam, igaz annak főleg az az oka, hogy éppen ma kezdtem el Keto diétát. De valóban megvettem mindent, ami egy hónapra kell.
    Mindegyik boltban felállít a egy kéz torlo, és a kocsi fogojat letisztando papirtorlo. Míg mindez megvolt minden evben, túlzott óvatosságnak tartottam.
    Most nem.
    Meg holnap veszek halat két három sült csirkét, aztán kész. Nem láttam sehol tolongást, pedig az újságok azt írtak, hogy különösen vécépapírt vesz mindenki?
    Én is úgy vagyok ahogy te, de valószínűleg ki sem mozdulok.
    Meg nincs híre, hogy a városban valaki beteg. Mindenesetre, a nagy hír az volt, hogy a város értesítette a luxus hajókat, hogy ne álljanak itt le.
    (Itt megálltak egy fel nap városnézésre, és vásárlásra)
    Nagyon okos lépésnek tartottam

    VálaszTörlés