2020. március 18., szerda

eszkaláció 16

mintha alábbhagyott volna az öregek gyalázása (vagy nem figyelek rá, vagy már elintézték, amit akartak ,s már nem járnak az utcán)

lányomék megfeledkeznek rólam, 11 után érdeklődtem, smsen, mi van velük hI jól vannak, vidámak, korán is keltek,csak elsodorták őket az események ,pl hallom unokámnak még a nagy tornát is meg kellett tartani , mert az oviban ekkorra szokta meg és kiköveteli magának otthon is, mennek ki a belső udvarra is ha a nap süt,remélem utána jól kezet mosnak

58 a regisztrált fertőzöttek jelenlegi száma, s szerte az országban, minden megyében (többet nem árulnak el, érthetetlen személyiségi jogok miatt)

a sajtótájékoztatón látom, hogy széjjelhúzták vagy egy méterre egymástól a székeket, egyesek kesztyűvel nyúlnak a mikrofonért, amit le is törölnek belebeszélés előtt....

én meg felhivtam az  enit, még mielőtt megjött személyesen a levél a polgármesterasszonytól

tudtam a krizis számot,, nem akarok lemaradni

minden nap hoznak az ebédet, de edényről nekünk kell gondoskodni, és egy csomó  személyi lapot  kell nekik kitölteni az ebédkérelemhez (majd kijönnek személyes adatokért...bürokrácia nélkül nem megy semmi, rendkivüli helyzetben sem)

tartós élelmiszert, gyógyszert lehet hozatni, csak előtte való nap kell szólni, ez óriási segitség

kedvencc éttermem is egész héten  ingyen kiszállitja az ebédet, ők dobozban

még eldöntöm mit veszek igénybe

nem is olyan rossz ez a karantén, ha el vagyunk látva

én bizonyos szempontból   halkan mondom - élvezném is... csak ne lenne hátterében ez a szörnyűség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése