2020. március 8., vasárnap

töredék

(Isten egyedül tudja...)

Egyedül Isten tudja....

2 megjegyzés:

  1. Varga Papi László
    És Heller megírta - nagyszerűen!
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    jaj, mit?
    Válasz2 é.
    Gonda Julia
    mindig utólag fedezem fel a spanyolviaszt?

    VálaszTörlés
  2. Válasz2 é.
    Gonda Julia
    🙂 jól nézek ki, elolvasom utólag:)

    Gonda Julia
    de Ágira gondoltam, Jósephtől csak a 22.es csapdáját olvastam, réges régen

    Varga Papi László
    Ez egyáltalán nem nyomasztó, hanem kedves, kellemes, nagyon élveztem!

    Gonda Julia
    Varga Papi László igen, elolvastam a Legeza ismertetését..de. engem nem nyomasztanak a nyomasztó könyvek! 🙂

    Varga Papi László
    Rám hatnak. A 22-es csapdáját abbahagytam, A valami történt című remekművét újraolvasni nem voltam képes.

    Gonda Julia
    rám is hatnak, de nem nyomasztólag, végig kell olvasni, mert akkor van feloldás

    VálaszTörlés