2020. március 18., szerda

potentiális gyilkosok eszkaláció 15

nem kell várni a covid 19re
a fiatalabb emberek
előbb falják fel
az öregeket

mert
"ők az okai mindennek"

mit császkálnak az utcán
és trécselnek traccsolnak
felvásárolnak, csirkeszárnyat
meg még ki tudja mit
amivel csak bosszantják
az ifjúságot

kik azt hiszik
miattuk ülnek otthon
a négy fal között
örjöngve gyerekeikkel
kikkel ovi suli nélkül
nem tudnak mit kezdeni

hát jobb hiján
szidják
az öregeket
pláne hogy
semmi hasznuk
még az unokákat se
bizhatják rájuk

és titokban
tudat alatt
arra gondolnak
halna meg a
covid 19től
mind egy rakásra
s nem is tudják
mennyire segitenek
neki

pedig eredetileg
arról volt szó
hogy megóvjuk őket
minden bajtól

s ha kell
maguktól is

nade ne igy





25 megjegyzés:

  1. K.R.K.Julika! Ezért vagyok nagyon szomorú. Mi már megöregedtünk. Nem kellünk senkinek. A nyugdijunkat is a fiatalok termelik meg, mi csak érdemtelenül felvesszük. Velünk csak baj van.
    Julika! Nem gondoltam, hogy ezt is megérjük. Elszomorító az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. J.J.P. Mi az, hogy érdemtelenül? 40 évig fizettük a nyugdíj járulékot

      Törlés
    2. IGY VAN! HELYES AZ ÉSZREVÉTEL!

      Törlés
    3. K.R.K. Igen, tudom. 40 év után mentem nyugdíjba A fiatalok ezt figyelmen kivül hagyják, sajnos.
      Ezért írtam ennyire sarkosan.

      Törlés
    4. ZS.B. Milyen mély érzelmeket hoz felszinre ez a vírusállapot....sok minden átértékelödik.

      Törlés
    5. megmutatják az emberek mi van bennük, igen , mélyen....

      Törlés
  2. most meztelenül megmutatkoznak a dolgok ebben a szélsőséges helyzetben....:(

    VálaszTörlés
  3. I.K. Szörnyű állapot!!!Teljesen igaz az írás. Azt hiszik az ifjak mindenki buggyant!!!Szomorú.

    VálaszTörlés
  4. T.M Ez nem így van. Vigyázzunk egymásra, mi emberek. Kortól, nemtől, vallási-és párt hovatartozástól. Függetlenül. Bízzunk benne, hogy a vírus csak a gyűlöletet öli meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tévedés, mindenkiből kihozza, ami a mélyén van, kiből a jót még jobban , de sokakból a rosszat...ma már elhallgattak amit irtam az sajnos tegnapi tömény tapasztalatom volt, meg is lepett...

      Törlés
    2. B.A. Tamás, úgy kellene lennie, ahogy írod. Hátha idővel így is lesz. Amit meg itt följebb olvastunk, az vers, a verseknek pedig - mint egy irodalomtörténész mondta - nem objektív, hanem szubjektív igazságuk van.

      Törlés
    3. kösz a megértést, egyébként is "hirtelen felindulásból követtem el" 🙂

      Törlés
    4. I.K. Mindegy h. született, de IGAZ.

      Törlés
  5. K.J.S: Teljesen igazad van. Életemben nem láttam ilyen sötéten a generációm (és ifjabbak) érzelmi intelligenciájat. Én kérek elnézést. :( Minden 2. poszt a falamon az időseket cseszteti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. irodalmi rémképeim vannak.. de hogy valóság!

      Törlés
  6. A.J.M. Nagyon boldogtalan, frusztrált fiatalok, akik ilyeneket írogatnak. Ismered Juli: " Voltunk mint ti, lesztek mint mi, ha megéritek!" Csak optimistán!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajnemár! csak ezt a szót ne hallanám...Én csak reális vagyok, s ezt neM vártam volna senkitől....Egyébként igazad van, s én se dühöngök már rajtuk, ez tegnap volt:)))

      Törlés
    2. A.J.M. Nekem a te realizmusod, enyhé pesszimizmus...😍

      Törlés
    3. minden relativ ugyebár... és egy jeles újság/iró itt fentebb azt kommentelte, hogy "Amit meg itt följebb olvastunk, az vers, a verseknek pedig - mint egy irodalomtörténész mondta - nem objektív, hanem szubjektív igazságuk van." Hát igy.. ez az én szubjektivitásom, azért irtam versben, igy nem is lehet prózában vitatkozni rólaa, s a vers mindig TÚLOZ. (akár jó, akár rossz) Egyébként meg minden sora sajnos tömény tapasztalatből lett!

      Törlés
  7. M.F. Az utolsó mondatodnak örülök. Ne legyél már ilyen negatív, tessék felvenni a kesztyűt és a legjobbat kihozni ebből a mostani helyzetből!. Olvasd Tiszlavicz László bejegyzéseit, hallgass zenét, rajzolj vagy tegyél rendet Magad körül. Nem szabad sápítozni, másokat is megrettenteni. Ez is el fog múlni vagy így vagy másképp. Fel a fejjel!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudok mit csinálni (kesztyűt nem hordok a saját lakásomnan) Tiszlaviczre nem vagyok kiváncsi (van más) és amirkor ezt irtam nagyon feldühitettek, és joggal irtam, amit....Nem tudom miért örülsz az utolsó mondatomnak, mikor épp az tartalmazza összefoglalva hogy rosszul bánnak velünk, öregekkel...! Azt nem szabadna! "(igy" akarni (nem) segiteni...

      Törlés