2020. március 21., szombat

éhinség idején - eszkaláció 20

hát ezt jól megcsináltam magamnak (na meg a külső körülmények)

elfogyott a kajám!

péntek reggel az Eni tekintettel a hét végére már csak hétfőre vállalt bolti szállitást (azt is úgy, hogy előbb kijönnek a pénzért, tehát biztos nem reggel lesz bolti kajám)

ma az étteremből a futár még 11 előtt kihozta az ebédem, persze mert már 9-kor betelefonáltam s igy még az első transportba beleestem

nagyon finom.. volt

csak most irhatom le valójában, hogy "volt", mert egész nap azt eszegettem: 1 rántott sajt, 2 rántott karfiol, majonézos krumpli és desszertnek szabadkai palacsinta

mostanra utolsó morzsáig minden elfogyott

minden

sőt már reggel a szokásos három cukor helyett csak kettőt tettem a kávémba, sőt délután megpróbáltam egyet, a megmaradt kettőből, hogy holnap reggel is legalább egyet belerakhassak, de képtelen voltam meginni annyira keserűn

viszont az előbb találtam a kredencben egy utolsó megmaradt száraz barnakenyér szeletet, hogy én annak hogy megörültem, elszopogattam, mit a legfinomabb csemegét (pedig amúgy nem is szeretem)

azt hiszem holnap két adag ebédet vagyok kénytelen hozatni, nincs más megoldás...


7 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    Elfelejtettem.maradt még egy babkonzerv hàzikolbásszal;)

    VálaszTörlés
  2. I.CS. Nálam tapasztalat, ha van miben válogatni - nem kell semmi, de ha nincs semmi - mindig az evés körül forognak a gondolataim.☺

    VálaszTörlés
  3. már megettem az első menűm (alig birtam)

    VálaszTörlés
  4. E.H.G. Ami a kenyeret illeti,előző évben túlrendeltem magamat maceszből.

    VálaszTörlés
  5. Gonda Julia
    én is vetettem abonettet, meg puffasztott rizst, az eláll

    VálaszTörlés
  6. K.P. JuliIRendelj több adag ételt egyszerre: eláll több napig s hűtőben, és kisebb a fertőzés rizikód! A számlát egyenlítsd ki online átutalással - akkor nem kell folyton pénzezned.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most tele vagyok egyelőre, csak hét végén nincs kiszállitás, azért gondolkodok...nem használok onlinet pézügyekre 🙁 (ámbár az ételeim is képtelenség úgy enni hogy ne érintkezzen a külső dolgokkal, olvastam, egy ismerős orvostól, hogy süssünk át mindent, meg a kennyeret is pritsuk, héjt le..stb... őrület ez már, ma ebédet se rendeltem,,,sztrájkolok kicsit)

      Törlés