2022. július 13., szerda

VARIÁCIÓK HŐSÉG TÉMÁRA 2011 JULIUS 12

 

meleg van, kánikula, hőségriadó, de a szökőkút meg a nagy, árnyas fák enyhitik... persze a szökőkútnak inkább csak a látványa, mint a valóságos vize, a (békától megriadó) szobornőalak pár méterre áll a szökőkúttól, de pár lépést teszek, a fényképezőgépemmel, előzékenyen, úgy, hogy egy kis optikai csalódással úgy tűnjék, mintha -legalább ő- fürödhetne a szökőkútzuhatagban... vagy legalábbis a viz egész közel kerüljön hozzá...

 











én inkább a nagy fák árnya alá húzódom a kacskaringós sétányon, jó nézni is rájuk... balra.... s jobbra... egy fehér vászon nadrágot vettem az imént az úton levő kínaiban , azt szorongatom... talán a fehér a leghálásabb szín ilyenkor mert visszaveri a napfényt, a szemüveg is sötétedik a fényre, amennyire kell, meg a szalmakalap is tán védi a fejemet valamennyire, mindenesetre   különösen ha zárt téren vagyok (a nadrágvásárlás közben  is) csak szédelgek...


FOTO

jó ücsörögni kicsit a padon ,


bár a bicklin se rossz, amit a padhoz támasztottam (csak a képen nem látszik), jobbra , illetve előttem, a szökőkút előtt szinte párolog a levegő, ott van a hőmérő is a hirdető oszlopon, ide nem látszik a szám , csak a C jel,


 (tegnap 42 fokot mutatott - most (később megnézem )- kevesebbet: 36-t (de otthon még mindig 33 fokot a szobai, hiába volt a tegnapi zuhancs, és ott még a levegő se tud mozogni, jobb kint...

leülök a csipkeházak előtt is egy padra, fölöttem a fák megszűrik a napsugarakat, 



nem úgy mint , ahogy hallom már otthon  a felsőszinti szomszédoktól , a tető nem véd a hőségtől, náluk a lakásban még melegebb van!... és holnap, holnapután csak fokozódik...

nyár van. node ennyire?!!!



aliz2. :: 2011. júl. 12. 19:53 :: 12 komment 
Kategóriák: 
fotó :: Címkék: idojarasMAKÓtermeszet






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése