2022. július 18., hétfő

GALAMB SZÖKŐKÚTTAL 2011 JULIUS 18

 

tikkadt melegben, biciklizés közben, elhaladva a szökőkút mellett, a párkányán egy galambra lettem figyelmes, visszakanyarodtam a közelébe, a fényképezőgépemmel, nagyon óvatosan-lassan-nesztelen, nehogy megijedjen tőlem, és elrepüljön idő azaz exponálás előtt. De rám se hederített! csak egyre a vizet nézte, szagolta, talán egy  pár csöpp rá is esett, és hűtötte... sokáig áll ott... a végén én untam meg , és hagytam ott (miután körbefotóztam) - (magam is lehűltem kissé a szökőkút közelében...)csak a kész képeken láttam a zöld gyűrűt a galamb lábán (lehet, hogy ezért is nem mozdult...?)

 

















jóval később jutott eszembe Apollinaire képverse



(sebzett)galambról és a szökőkútról


aliz2. :: 2011. júl. 18. 0:08 :: 4 komment :: Címkék: ApollinairefotokMAKÓvers



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése