2022. július 16., szombat

LATIN ZENE A MAKÓI ZENEPAVILONBAN 2013 JULIUS 16

 

a zenepavilonunk olyan, hogy zene nélkül is élmény

a környező park még nem alakul ki teljesen, de így is

élmény a látványa, de

minden vasárnap este van itt valami (könnyed) hangversenyféle… 

 




én már délelőtt körbejártam a terepet


este latin zene töltötte be

(a Coco Bongo együttestől)

jó, ritmusos

de azért csak egy szöszke kislány táncolgatott bele , kipenderülve, néha-néha a platzra -




mi ültünk a széksorokban és hallgattuk

(persze nekem a lábam a szék alatt mindig jár , ütve a taktust)

 

igazi, maradandó zenei élmény viszont az a Sting szám volt,

amit ráadásnak kaptunk



ezt elhoztam a fülemben magammal



mikor hivott este lányom, a mobilba beledúdoltam a számot, tényleg Stingpersze, neki is kedvence, meg is találom a dolgai közt, egy kazettán, a szövegét is..... mondta - s már kezdte is:


"On and on the rain will full, like tears from a star, like tears from a star. On and on the rain will say: how fragile we are, how fragile we are"

aztán megtaláltam a youtubeon :

https://www.youtube.com/watch?v=EmDQFWNjHpA

azóta is dúdolom...

és nem felejtem, hogy törekények vagyunk...

(Hull csak hull , esik az eső, akár egy csillag könnyei... milyen törékenyek vagyunk)





 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése