2022. július 30., szombat

honismereti dömping

 NAGY KÉSZÜLŐDÉS VOLT MÁR 3 ELŐTT, méghozzá az emeleten, állitólag 30 főre számitott a vezetőnk, aki fel is tűnt -én lent ücsörögtem még - ünnepélyes sötét bár virágos muszlim ruhában...

megfejtődött hamar

országos kitüntetést kapott a kör! (meg is érdemli - vezetőnk biztos :)



aztán érdekes előadást hallhattuk vendégelőadónktól, két jeles épitészről, illuzstrálva (Felner, Hauszman)



mad egy kevésbé érdekest bár hosszút P. J.-től...egy kertészről



közben  vezetőnk Zs ismertette a vastag évi naplót, amibe most nem szerepeltem szerzőként , mert lekéstem a határidőt... 

szerveznek egy kirándulást is Vhelyre, templomokba, múzeumba, el kéne menni, végre kimozdulni....


ahogy elnézem ezt a fotót, ahol épp a jelenléti ivet nézem, és túlságosan is jelen vagyok teljes súlyommal - rám is férne a mozgás!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése