2022. július 23., szombat

SZÍNHÁZ AZ EGÉSZ EGYETEM 2007 JULIUS 23

 

 

Színház az egész Egyetem...


Ezt a képet akár én is csinálhattam volna, akartam is - de nem fért bele (ide se) még egy szint : fent Kathrin, középen K. mama és lent  -ahol akkor épp mi is voltunk -Yvett. (Ez a kép a Literából való amúgy. )Sikerült lekicsinyíteni és beapplikálni - erre büszke vagyok, de lehet, hogy maradok a régi -csak szöveges - formulánál.


Van még egy kép a lépcsőházban, ami kicsit emlékeztet lányom gyerekkori filmjének a Sziszyphosz nyomában -nak lépcsőházi képére , csak ott kanyarog a lépcsősor, itt szögletesebb. A rendező miközben elhelyezett bennünket sorra, mondta is a látványára: de szép! A képen mi is látszunk... Mikor mentünk fölfele a szűk helyen, figyelmeztettem a lányom, vigyázzon a kinyitott ablakba nehogy beverje a fejét, az egyik szinésznek később - neki nem szólhattam,- sikerült is jócskán bevernie a nagy iramban. (Persze, fel se vette.) 


És a zárókép. Mi fent, ők lent. És "nincs vége"...


aliz2. :: 2007. júl. 23. 23:10 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: :: Címkék: fotokulturaszineszekszinhaz

fotók eltűntek :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése